Hirdetés
Maga a hirdetés eredeti definíció szerint valami hasonlót jelent: Hirdetésnek tekintünk minden olyan személytelen vállalati üzenetet, melyért a megrendelő fizet, s tömegkommunikációs eszközökön keresztül jut el a befogadóhoz.
Na hát azért ezzel a régi, mégis most is érvényben lévő definíció mondanivalójával lehetne kötekedni, mivel a hirdetés, a mai internet világában, és még nyomtatott sajtóban is van itt-ott rá példa, hogy ingyenesen lehet megtenni, tehát nem teljesen helytálló. Na de fogadjuk el.
- Bevezető
- Fenntartó
A hirdetéseknek több típusa, és több lehetősége van amely szerint kategorizálhatóak pl:
- Ingyenes
- Fizetett
- Csere (Barter)
illetve lehet megjelenésük szerint is csoportosítani őket mégpedig:
- Televízió
- Rádió
- Újság
- Plakát
- Szóróanyag
- Egyéb kommunikációs eszközök által (pl: Mobil...)
Üdv:
Barnabás.
Website: http://szobafestesfestekszer.blogspot.com ; http://mindennapokmindene.blog.nlcafe.hu ; http://szepvilag.blog.hu/ ; http://moviesforyou.blog.hu;