Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Marketing alapfogalmak

2010.03.06. 16:48 | Market-Ing | Szólj hozzá!

Hirdetés

Ennek több formája és megoldása létezik.

Maga a hirdetés eredeti definíció szerint valami hasonlót jelent: Hirdetésnek tekintünk minden olyan személytelen vállalati üzenetet, melyért a megrendelő fizet, s tömegkommunikációs eszközökön keresztül jut el a befogadóhoz.

Na hát azért ezzel a régi, mégis most is érvényben lévő definíció mondanivalójával lehetne kötekedni, mivel a hirdetés, a mai internet világában, és még nyomtatott sajtóban is van itt-ott rá példa, hogy ingyenesen lehet megtenni, tehát nem teljesen helytálló. Na de fogadjuk el.
A reklámokat alap értelmezés szerint két csoportba bontjuk.

- Bevezető

- Fenntartó

 

A hirdetéseknek több típusa, és több lehetősége van amely szerint kategorizálhatóak pl:

- Ingyenes

- Fizetett

- Csere (Barter)

illetve lehet megjelenésük szerint is csoportosítani őket mégpedig:

- Televízió

- Rádió

- Újság

- Internet (több féle alkategóriát tartalmaz)

- Plakát

- Szóróanyag

- Egyéb kommunikációs eszközök által (pl: Mobil...)

 

Üdv:

Barnabás.

Website: http://szobafestesfestekszer.blogspot.com ;  http://mindennapokmindene.blog.nlcafe.huhttp://szepvilag.blog.hu/ ; http://moviesforyou.blog.hu;

 

A bejegyzés trackback címe:

https://market-inga.blog.hu/api/trackback/id/tr531814119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása