Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A Marketing-mix

2010.03.11. 12:40 | Market-Ing | Szólj hozzá!

A marketing eszközeit sokféle képpen lehet csoportosítani, mivel a fogysztókra gyakorolt hatás eléggé sokrétű. Hasonló termékek esetén is eltérő lehet például a bázis akinek értékesítjük, így eltérő a markting is.

A marketing-mixnek nevezhetjük a vállalati marketing eszközök különböző piaci helyzetekben használatos kombinációját.

A legelterjedtebb mix eszköz kombináció a McCarthy féle 4P rendszer.

- Termékpolitika (Product)

- Árpolitika (Price)

- Értékesítési Politika (Place-Distribution)

- Reklám (Promotion)

Az eszközök közötti korrdináció célja a legjobb marketing működés elérése. Persze a prioritás figyelembevételével.

Például Jó minőségű terméket, magas áron, exkluzív üzlettípussal, presztizstermelő, nővelő reklámmal érhetőel.

vagy a másik szélsőség a tömegárú esetében, versenyképes alacsony áron, sok üzletben, vásárlásra buzdító hirdetésekkel.

Üdv:

Barnabás

webem, blogjaim, magyarul angolul, és németül olvassátok :) : http://mindennapokmindene.blog.nlcafe.hu http://szepvilag.blog.hu/ ; http://moviesforyou.blog.hu ;

http://eletempercei.blogspot.com/ ;

 

A bejegyzés trackback címe:

https://market-inga.blog.hu/api/trackback/id/tr831831113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása