Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A marketingkoncepció kialakítása

2010.03.31. 10:36 | Market-Ing | Szólj hozzá!

Címkék: marketing koncepció

A marketingkoncepció kialakítása

 

A marketing koncepció foglalja össze azokat a legfontosabb törekvéseket amelyeket a marketing a vállalati működés eredményessége érdekében összvállalati szinten is elérni és képviselni próbál.

***„A marketingkoncepció hosszabb távon a vállalati szervezet működését a fogyasztói igény kielégítése érdekében integrálja a minél nagyobb nyereség elérésére.” (***Bauer és Berács – Marketing)

 

Ezek három részre bonthatóak:

Vevő orientációra, Integrált koordinált marketingre és hosszú távú nyereségre

Mindegyik rész megvalósítása külön álló feladat, és pontos, precíz összehangolásuk eredményeképpen nevezhetjük marketingünket Sikeresnek!

 

Üdvözlettel:

Barnabás

Website: szobafestés,mázolás,tapétázás,szoba festés,építőipari munkák,hőszigetelés,dryvitozás,szobafest,budapest,festés,szoba,felújít,szigetelés,szoba-festés,precizitás

A bejegyzés trackback címe:

https://market-inga.blog.hu/api/trackback/id/tr551883430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása